SPECJALIŚCI

SZKOLENIA DLA KADRY- TERAPEUTÓW/ PEDAGOGÓW/ PSYCHOLOGÓW/ LOGOPEDÓW

Szkolenia prezentowane poniżej realizowane są w Fundacji Scolar, w ramach 4 edycji projektu „POMAGAM! WIEM JAK!, współfinansowanego w 90% z PFRON!
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą, po wejściu w dany BLOK nastąpi przekierowanie na stronę Fundacji Scolar.

 

BLOK 1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych – „od dźwięku do myślenia”

  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych- 4 dni.

BLOK 2. SAZ sposobem na efektywną edukację

  • Stosowana Analiza Zachowania- 2 dni,
  • Zachowania „trudne”, czyli niepoprawne kontekstowo- skuteczne interwencje w nurcie współczesnej Stosowanej Analizy Zachowania- 2 dni.

BLOK 3. Ocena i uczenie wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci

  • VB-MAPP – behawioralne narzędzie konstruowania programów terapeutycznych i mierzenia wyników terapii, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności językowych- 2 dni,
  • Uczenie do płynności (nauczania precyzyjnego, budowania systemu kart, procedury uczenia bez błędu, najbardziej efektywnych sposobów zbierania danych)- 1 dzień,
  • Metoda zachowań werbalnych- jak we współczesnej Stosowanej Analizie Zachowania uczyć na fundamencie pozytywnych emocji- 1 dzień.

BLOK 4. Dzieci w wieku szkolnym oraz młodzież z ZA

  • Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci szkolnych- 2 dni,
  • Dziecko z ZA w szkole masowej- 1 dzień,
  • Praca terapeutyczna z nastolatkiem- 1 dzień.

BLOK 5. Dziecko w przedszkolu

  • Niezbędnik nauczyciela w przedszkolu- 1 dzień
  • Nauka zabawy- 1 dzień
  • Potęga odwrażliwiania- 1 dzień
  • TUS dla maluchów- 1 dzień

BLOK 6. Zachowania problemowe u osób w spektrum autyzmu

  • Zachowania trudne- 3 dni,
  • Jak ogarnąć klasę- 1 dzień.

BLOK 7. Stosowana Analiza Zachowania- jak UCZYĆ, żeby NAUCZYĆ

  • Stosowana Analiza Zachowania- 3 dni,
  • Uczenie precyzyjne- 1 dzień.

BLOK 8. Praca z osobami dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym

  • TUS dla osób dorosłych
  • Etyka w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
  • Funkcjonalna edukacja podstawą godnego życia