• Data: 01 lutego 2022
  • Czas trwania: 3 godzin
  • Miejsce: wideokonferencja online przez zoom
Zapisz się na szkolenie
Formularz zgłoszeniowy

Big 6+6.12 kroków pomocnych w osiągnięciu samodzielności i niezależności – szkolenie online

Program „wielkiej 6” pomoże w osiągnięciu sukcesów jeśli celem terapii dla dziecka czy osoby dorosłej jest większa niezależność w wykonywaniu codziennych czynności. Skupia się na rozwijaniu małej motoryki zgodnie z zasadami precyzyjnego uczenia. Pozwala wyznaczyć precyzyjne cele i dokładnie analizować postępy.
Big 6+6.12 kroków pomocnych w osiągnięciu samodzielności i niezależności – szkolenie online

Jeśli chcemy nauczyć złożonych umiejętności takich jak ubieranie się, zabawa czy przygotowywanie posiłków najpierw należy skupić się na płynnym i precyzyjnym wykonywaniu poszczególnych składowych tej czynności.

W trakcie tego webinarium zobaczysz w jaki sposób wykorzystać program BIG 6+6  do rozwoju motoryki, precyzji i płynności.

Program ćwiczeń w wersji pdf, uczestnicy otrzymają po zakończonym szkoleniu.

Prowadzący:  

Michalina Korzeniewska – psycholog, pedagog specjalny, analityk zachowania (BCBA), licencjonowany terapeuta behawioralny PLTB. Absolwentka Pedagogiki Psychologii i Specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Dyrektor w szkole Fundacji SCOLAR. Z osobami z niepełnosprawnością pracuje od 2006 roku. Pracowała z osobami dorosłymi i dziećmi w wieku przedszkolnym.  Prowadziła klasę dla dzieci z autyzmem, wprowadzając w szkole skuteczne metody pracy z grupą, model uczenia precyzyjnego, nauczanie bezpośrednie i intensywne nauczanie.

Zaświadczenie zgodne z wzorem MEN-u.

Ośrodek Szkolenia „SCOLARIS” jest wpisany do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Miasto Stołeczne Warszawa pod numerem 1149 K jako placówka kształcenia ustawicznego.

Czas szkolenia: 1 dzień w godz 15.00-18.00 (WTOREK)

Cena: 150 zł

PROGRAM -Big 6+6 zawiera:

1.  Podpowiedzi, jak wyćwiczyć do mistrzostwa ruchy z zakresu małej motoryki.
2. Konkretne przykłady ćwiczeń dla osób, które mają trudności motoryczne, niezależnie od wieku.
3. Sposoby jak przyspieszyć ubieranie się, sprzątanie zabawek czy wykonywanie innych codziennych czynności.
4. Metody dające dzieciom szanse na samodzielne działanie (szczególnie kiedy działamy pod presją czasu i wydaje nam się, że musimy to zrobić za nich).

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu szkolenia.

ZAPISZ SIĘ – link do formularza powyżej